fbpx

Κεραμέως: Οι δάσκαλοι που απεργούν επιδιώκουν τη νόθευση του πολιτεύματος

Η υπουργός Παιδείας κατηγορεί τη ΔΟΕ και τους εκπαιδευτικούς ότι νοθεύουν το δημοκρατικό πολίτευμα επειδή αποφάσισαν να απεργήσουν...
Facebook
Twitter
Email

Η νέα αγωγή της Νίκης Κεραμέως και του υπουργείου Παιδείας κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας (ΔΟΕ), η οποία αποφάσισε απεργία / αποχή από από τις διαδικασίες που προβλέπονται για τον ορισμό του «Παιδαγωγικού Συμβούλου / Μέντορα» και του «Ενδοσχολικού Συντονιστή», κατηγορεί τους εκπαιδευτικούς για «νόθευση του δημοκρατικού πολιτεύματος».

Όπως αποτυπώνεται στο απόσπασμα της αγωγής, η υπουργός Παιδείας προσπαθεί να ισχυριστεί πως η απεργία είναι πολιτική επειδή «στρέφεται όχι κατά του Κράτους ως εργοδότη, αλλά κατά των φορέων των συντεταγμένων πολιτειακών λειτουργιών και έχει ως κύριο σκοπό […] είτε τη μεταβολή κάποιου φορέως της πολιτικής εξουσίας, […] είτε την αποτροπή ορισμένου πολιτικού ή πολιτικοοικονομικού προσανατολισμού των κυβερνώντων».

Είναι σαφές πως η αγωγή δεν αφορά μόνο τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες και τους εκπαιδευτικούς, τη ΔΟΕ και τους δασκάλους, άλλα κάθε ομοσπονδία και κάθε εργαζόμενο που αποφασίζει να κινητοποιηθεί και να απεργήσει κατά ψηφισμένου νόμου της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Αξίζει να σημειωθεί πως η επίδοση του εξώδικου στα γραφεία της ΔΟΕ για την εκδίκαση της προσφυγής του υπουργείου Παιδείας έγινε στις 11:30 προκειμένου να εκδικαστεί στο Πρωτοδικείο στις 13:00. Όπως αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί, η δικαιοσύνη επιδεικνύει τέτοια σβελτάδα μόνον όταν οι υποθέσεις αφορούν εργατικά σωματεία και εργασιακά δικαιώματα.

Η απεργία / αποχή των δασκάλων

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία έχει κηρύξει απεργία / αποχή από τις υπουργικές αποφάσεις για τους μέντορες, ενώ παρόμοια απόφαση έλαβε και η ΠΟΣΕΕΠΕΑ (ομοσπονδία μελών ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού). Όπως τονίζουν, το υπουργείο Παιδείας προχωρά στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με πρόθεση τη διαμόρφωση ενός ενδοσχολικού δικτύου ελέγχου και εποπτείας, την υποβάθμιση του συλλόγου διδασκόντων, την εντατικοποίηση της γραφειοκρατίας, την εμπέδωση κλίματος φόβου και τη διαμόρφωση ενός μοντέλου διοικητικής ιεραρχίας πρόθυμων να υλοποιήσουν άκριτα αντιεκπαιδευτικές πολιτικές.

Παράλληλα υπογραμμίζουν πως κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας επιδιώκουν να καταπατήσουν τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και να στοχοποιήσουν το δημόσιο σχολείο έναντι των ιδιωτικών που διαφημίζει η υπουργός Παιδείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >