fbpx

73.000 ευρώ η απευθείας ανάθεση Κεραμέως για την καμπάνια «Μαθαίνουμε Ασφαλείς»

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Απευθείας αναθέσεων συνέχεια από τη Νίκη Κεραμέως προς την εταιρία Interweave για την καμπάνια του υπουργείου Παιδείας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς», το κόστος της οποίας ανέρχεται στα 73.200 €

Πιο συγκεκριμένα, η ιδιωτική εταιρία θα λάβει από τον προϋπολογισμό του υπουργείου:

  • 16.567 € για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη δημιουργία και τη λειτουργία της ιστοσελίδας: mathainoumeasfaleis.gov.gr
  • 6.589 € για τη δημιουργία εικαστικών υλικών για την παραγωγή έντυπου ενημερωτικού υλικού
  • 1.785 € για τη συντήρηση της ιστοσελίδας
  • 48.277 € για έξοδα προβολής, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων

Με τον τρόπο αυτό, οι «μπίζνες» του υπουργικού γραφείου στο κτήριο του Αμαρουσίου συνεχίζονται και τα «λεφτόδεντρα» του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα όχι μόνον υπάρχουν αλλά και ευδοκιμούν.

Σημειώνεται πως στην πρώτη φάση της πανδημίας και της αναστολής λειτουργίας των σχολείων, η εταιρία Interweave είχε λάβει από το υπουργείο Παιδείας το ποσό των 92.716 € για τη δημιουργία της ιστοσελίδας mathainoumestospiti.gov.gr και αναρτήσεις στα social media του υπουργείου και της υπουργού.

Τέλος, η αναζήτηση στη Δι@υγεια φανερώνει πως η συγκεκριμένη εταιρία χαίρει της εκτίμησης και των απευθείας αναθέσεων τόσο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης όσο και το Δήμου Αθηναίων.

▸ εδώ η απόφαση της Νίκης Κεραμέως (Δι@γεια)

▸ Διαβάστε ακόμα