fbpx

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Η ΟΛΜΕ για τη συνάντηση με Κεραμέως

Facebook
Twitter
Telegram
Email

Ανακοίνωση εξέδωσε η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) έπειτα από τη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως δεν έδωσε συγκεκριμένες απαντήσεις για τους μόνιμους διορισμούς, δεν παρουσίασε σαφές χρονοδιάγραμμα και δεν ξεκαθάρισε εάν πρόκειται για 5.250 ή 10.500 θέσεις.

~ Ανακοίνωση ~

Την Τρίτη 22 Ιουνίου συναντήθηκε το ΔΣ της ΟΛΜΕ με τη πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, παρουσία της υπουργού Παιδείας, της υφυπουργού και του γενικού γραμματέα.

Σχετικά με το ζήτημα των επικείμενων διορισμών, δήλωσαν ότι οι διαδικασίες προχωρούν κανονικά  και θα πραγματοποιηθούν εγκαίρως. Δεν διευκρίνισαν, παρά τις ερωτήσεις του ΔΣ, ούτε πότε θα βγουν οι οριστικοί πίνακες, ούτε για την κατανομή μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης, ούτε για το αν θα γίνουν 5.250 ή 10.500, όπως ζητήθηκε σε προηγούμενη συνάντηση από την Ομοσπονδία. Δεσμεύτηκαν μόνο ότι θα υπάρξει νέα συνάντηση για το ζήτημα.

Σχετικά με το ζήτημα των ωρολογίων προγραμμάτων, αναφορικά με τις κοινωνικές επιστήμες και την καλλιτεχνική παιδεία, το ΔΣ της ΟΛΜΕ υπενθύμισε στην υπουργό ότι αύριο, Τετάρτη 23 Ιουνίου, υπάρχει σχετική κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας στις 14:00, με αίτημα συνάντησης αποκλειστικά για το ζήτημα αυτό, αίτημα που έχει υποβληθεί ήδη δύο φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα χωρίς καμία ανταπόκριση. Η υπουργός ενημέρωσε ότι αύριο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί συνάντηση λόγω συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου. Παρά την πίεση, δεν δεσμεύτηκε όμως ούτε για το αν ούτε για το πότε θα μπορούσε να γίνει η συζήτηση αυτή.

Στην ερώτηση για το τι σκοπεύουν να κάνουν για το ζήτημα αυτό  που είναι σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών και τι θα απογίνουν οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι στις τελευταίες υπηρεσιακές μεταβολές, λόγω του εξοβελισμού των μαθημάτων των κοινωνικών επιστημών και της καλλιτεχνικής παιδείας, όχι μόνο δεν δόθηκε καμία απάντηση αλλά παράλληλα ρώτησε από ποια μαθήματα προτείνει η ΟΛΜΕ να αφαιρεθούν ώρες προκειμένου να επανέλθουν τα καταργημένα μαθήματα αυτών των επιστημών! Ο κοινωνικός αυτοματισμός σε όλο το μεγαλείο του.

Είμαστε υποχρεωμένοι να υπενθυμίσουμε στην υπουργό ότι όταν κατήργησε αυτά τα μαθήματα δεν μας ρώτησε εάν συμφωνούμε, ούτε βεβαίως σε ποια μαθήματα προτείνουμε να προστεθούν αυτές οι ώρες. Ταυτόχρονα να παρατηρήσουμε ότι με «λεκτικά τερτίπια» δεν παράγεται στερεή πολιτική για τη Δημόσια Εκπαίδευση. Η ΟΛΜΕ παρά την αδιαφορία και την απαξιωτική στάση της υπουργού δηλώνει ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται για την επίλυση του μεγάλου προβλήματος και την αποκατάσταση των πληγέντων επιστημών.

Σχετικά με το επικείμενο νομοσχέδιο, η υπουργός παρουσίασε το γενικό του πλαίσιο που αφορά σε τέσσερις άξονες:

  1. αυτονομία σχολικής μονάδας,
  2. αξιολόγηση εκπαιδευτικών,
  3. δομές εκπαίδευσης και στελέχη,
  4. εκκλησιαστική εκπαίδευση. 

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα τοποθετηθεί αναλυτικά επί των προβλέψεων του νομοσχεδίου και θα καταθέσει τις προτάσεις του, όταν αυτό δημοσιευτεί και μελετηθεί από την Ομοσπονδία.

(Visited 7 times, 1 visits today)

Περισσότερα