fbpx

Παιδιά-πρόσφυγες εκτός σχολείου: Η σχολική κοινότητα αναζητά λύσεις

Facebook
Twitter
Telegram
Email

Διαδικτυακή στρογγυλή τράπεζα με θέμα: «Παιδιά-πρόσφυγες εκτός σχολείου: Η σχολική κοινότητα αναζητά λύσεις» διοργανώνει την Τρίτη 20 Απριλίου και ώρα 19:00, το Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες (ΕΣΠ), σε συνεργασία με τις οργανώσεις: ΑΡΣΙΣ- Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων, Changemakers Lab, DRC Greece, PRAKSIS, SolidarityNow, Terre des hommes Hellas.

Η συζήτηση θα μεταδοθεί ζωναντά από τη σελίδα: https://www.facebook.com/gcr.gr

Ομιλητές
  • Θεώνη Κουφονικολάκου, βοηθός Συνήγορος του Πολίτη για τα Δικαιώματα του Παιδιού
  • Benjamin Tangu Obed, πρόσφυγας μαθητής Γυμνασίου και η μητέρα του μαθητή:
  • Niclette Mayamba Mavinga 
  • Αλέξανδρος Καλιακάτσος, διευθυντής, 87ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
  • Όλγα Χατζηευστρατίου, υποδιευθύντρια, 2ο ΕΠΑΛ Μυτιλήνης
  • Χρήστος Στεφάνου, συντονιστής Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) Κέντρου Φιλοξενίας Ελαιώνα
  • Πέπη Παπαδημητρίου, συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) Κέντρου Φιλοξενίας Ριτσώνας
  • Μάρθα Δεμουρτζίδου, πρόεδρος Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων, 72ο Δημοτικό Αθήνας

Συντονίζει η συντονίστρια Κοινωνικής Υπηρεσίας του ΕΣΠ, Βασιλική Κατριβάνου.


Όπως αναφέρει το κοινό δελτίο τύπου των οργανώσεων, μέσα σε περισσότερο από ένα χρόνο, η πανδημία του Covid-19 επέδρασε παγκόσμια σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης δραστηριότητας. Στη χώρα μας, μεταξύ άλλων, επηρέασε σημαντικά το σχολείο και την εκπαιδευτική διαδικασία. Πολλές οικογένειες με παιδιά σχολικής ηλικίας αντιμετώπισαν και αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα που συνδέονται με τη νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Ωστόσο, οι δυσκολίες πρόσβασης στην εκπαίδευση που αντιμετωπίζουν τα παιδιά πρόσφυγες έχουν πάρει τεράστιες διαστάσεις.

Οχτώ ομιλητές  από την εκπαιδευτική κοινότητα, με ενεργή εμπλοκή στη σχολική ζωή, συμμετέχουν στη στρογγυλή τράπεζα την Τρίτη 20 Απριλίου 2021. Μέσα από την πολύτιμη εμπειρία τους, οι ομιλητές θα επιχειρήσουν να αναδείξουν τα συγκεκριμένα προβλήματα των μαθητών-προσφύγων και να προτείνουν λύσεις για την πρόσβασή τους στο σχολείο και την εκπαιδευτική διαδικασία.

(Visited 42 times, 1 visits today)

Περισσότερα