fbpx

Έχουμε καταλάβει τι πάει να γίνει με την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων;

Facebook
Twitter
Email

Ανάρτηση του Παναγιώτη Σάμιου, φυσικού και καθηγητή στο Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου για την Τράπεζα Θεμάτων και την πίεση για κάλυψη της ύλης

Σε κάποια σχολεία έχει ήδη ανακοινωθεί στα παιδιά ότι μετά το Πάσχα θα υπάρξει τροποποιημένο ωρολόγιο πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει μόνο τα μαθήματα που πρόκειται να εξεταστούν γραπτά. Ο διαχωρισμός ανάμεσα σε «πρωτεύοντα» και «δευτερεύοντα» μαθήματα γίνεται εντονότερος και κάποια στιγμή θα καταλήξει και σε διαχωρισμό ανάμεσα σε πρωτεύουσες και δευτερεύουσες ειδικότητες.

Και όλα αυτά γιατί; Για να «μάθουν» τα παιδιά να απαντούν σε ερωτήσεις εκ των προτέρων γνωστές…. Είναι πραγματικά δύσκολο να βρεις μάχιμους εκπαιδευτικούς που υπερασπίζονται αυτό το πράγμα. Το γεγονός ότι ακόμα και γνωστές φιλοκυβερνητικές φωνές (δείτε εδώ: Μειώστε την εξεταστέα ύλη στις πανελλαδικές εξετάσεις|in.gr) ζητούν μείωση της ύλης και ουσιαστικά αναστολή εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων σημαίνει ότι:

Οι αντιδράσεις απέναντι στην εξετασιοκεντρική πολιτική δεν προέρχονται αποκλειστικά από την αντιπολίτευση ή εκείνους που -κατά το κυβερνητικό αφήγημα- λένε «όχι σε όλα». Υπάρχει πρόβλημα. Σοβαρό.

Η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων θα πονέσει πολύ και πολλούς. Και επειδή θα πονέσει, αυτό θα έχει αντίκτυπο στην ήδη φθαρμένη εικόνα της κυβέρνησης. Αυτός είναι και ο λόγος που τα ΜΜΕ που την στηρίζουν (και τη χρειάζονται…) προσπαθούν να επισημάνουν τον κίνδυνο. Εκείνο όμως που έχει σημασία, είναι ότι όλον αυτόν τον παραλογισμό θα τον πληρώσουν τα παιδιά και οι οικογένειές τους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >